Ik reed er al 2x voorbij. Het pand was net geschilderd. Het bord, wat er al jaren pronkte, was van het pand gehaald. Kopje thee, lekker…
3 generaties
Het familiebedrijf Bruin bestaat al sinds 1957. Opa Bruin, vader Cees en nu staan de zonen Joep en Jim aan het roer. Nu 60 jaar later, eigenlijk 61 jaar, werd het tijd voor verfrissing! Een nieuw logo als kern van de nieuwe elementen in en om het bedrijf.
Hengelsport
Daar waar het allemaal mee begon in 1957, mocht niet vergeten worden. Dierenspeciaalzaak EN Hengelsport. Wat je vaak bij soortgelijke bedrijven ziet, is vaak hondje, katje, kattepootje etc etc… Ik ga een eigen kant op.
Logo
De basis in het logo is de stabiliteit van het bedrijf, 3 generaties, evolutie van alleen hengelsport naar een allround dierenspeciaalzaak. De visvorm die in de 3e stap naar een ronde vorm muteert als ’compleet’. Het puntje op de ’i’, wat ook letterlijk wordt uitgebeeld. 2 nieuwe kleuren, bruin [stabiliteit & subtiel] en een frisse groen [natuurlijk, gezondheid & harmonie]. Het huidige geel mocht worden losgelaten.
Het eindresultaat is mooi! Klaar voor de opvolgende uitingen…